Honda gx 120 инструкция

  • Рейтинг: 4.1
  • - 22 голосов
Загрузка плеера
  • Опубликованно: 23.08.2017
  • Продолжительность: 00:05:10
  • Просмотров: 68
  • Категория: Хонда
Рейтинг:

Комментарии (20)

Hay do you think you could send me a gx or a brigs

Liam Thompson 24.08.2017 - 16:04

Nice project! I have a honda gx project. Its finished now but my accelerator keeps sticking any ideas what is wrong? ? Plz let me know

Ethan Frain 25.08.2017 - 17:14

Thats me ur talkin bout haha

Cchange4Us 25.08.2017 - 22:09

Good to see a new video. Your friend has a fro. Just sayn. Anyway, i really like the antique engines best, but any combustion engine gets me interested. Fuel powers my life. You may loose interest, but the interest never looses you.

Easydoz1 27.08.2017 - 15:15

Sorry not ids vids

4X4Muding 29.08.2017 - 01:13

Hey why don t you ever post ids of you welding

4X4Muding 30.08.2017 - 19:05

I like your choice of words mate haha

Cchange4Us 31.08.2017 - 22:33

Man i love small engines so much i got an apprenticeship as a small engine mechanic at mowers galore in north geelong.

Monster Hunter Destroyer 02.09.2017 - 20:48

Just dont be surprised if the rod suddenly blasts the engine a new asshole in the side of it

Dnuccio95Zj 03.09.2017 - 12:59

Yer i don t really mind workin on cars. Rather that really then the big s haha. I work at westrac now.

Brendonv101 04.09.2017 - 21:14

Lol i know it wasn t my first choice of engine but it came with a tecumseh on it so.

Modelkarkid 06.09.2017 - 09:44

Ahh, ok thanks d i m rebuilding a briggs ohv into a wf clone and everythings gunked

Superkonr 06.09.2017 - 22:51

Lol i was gonna ask if he got electricuted lately lol

Superkonr 08.09.2017 - 08:02

No we used the parts washer which uses a kerosene type cleaning agent.

Brendonv101 09.09.2017 - 11:33

You want to know how to make more power huh? Throw your tecumseh in the trash and get a briggs

Dnuccio95Zj 10.09.2017 - 01:46

Did you clean it with water? Cool project, i m trying to get a minibike project going. Good luck!

Superkonr 11.09.2017 - 18:56

Straight pipe if u done care about noise, high performance airfilter will do a little bit, and tune the carb

Tokes Mcgoats 13.09.2017 - 04:19

I have a mini bike with the. Overhead valve tecumseh engine whats the best way to make more power? It doesnt even run yet though lol

Modelkarkid 13.09.2017 - 17:13

Yay

Radu Laudat 14.09.2017 - 09:01

Yes

Adredge 16.09.2017 - 07:57

Популярные ролики

Похожие материалы в интернете

Honda gx 120 инструкция

Honda gx 120 инструкция

Видео в категории "Хонда"